دیدار داماش با پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار میشود

 

دیدار پرسپولیس و داماش - بازی پرسپولیس و داماش با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

 

اسماعيل حسن‌زاده با بيان اين که بازي تيم فوتبال داماش گيلان مقابل پرسپوليس با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اظهار کرد: وقتي کميته انضباطي راي به محروميت هواداران داماش داد باشگاه داماش هم متقابلاً به راي صادره اعتراض کرد و پرونده براي رسيدگي به کميته استيناف رفت. با توجه به اينکه کميته استيناف در تعطيلات نوروز تعطيل است و تشکيل جلسه نمي‌دهد بنابراين تا صادر شدن راي از سوي کميته استيناف راي صادر شده از سوي کميته انضباطي قطعي نيست و قابل اجرا نخواهد بود. ما هم به سازمان ليگ اعلام کرديم که بازي داماش مقابل پرسپوليس با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
به گزارش ايسنا، وي در ادامه تصريح کرد: در راي صادره از سوي کميته انضباطي آمده است: داماش گيلان به يک بازي خانگي بدون حضور تماشاگر محکوم مي‌شود. اين که بعضي از دوستان تصور مي‌کنند بازي داماش مقابل پرسپوليس بدون حضور تماشاگر است، درست نيست زيرا کميته انضباطي داماش را از يک بازي خانگي بدون تماشاگر محروم کرده است نه در بازي مقابل پرسپوليس، بنابراين تا زماني که کميته استيناف به اعتراض باشگاه داماش رسيدگي نکند راي صادره از سوي کميته انضباطي اجرايي نخواهد شد.

حسن‌زاده ادامه داد: زماني که کميته استيناف راي صادر کند راي قطعي و لازم‌الاجرا خواهد بود حتي اگر در آن زمان ليگ به پايان رسيده باشد راي صادره از سوي کميته استيناف در فصل آينده اجرايي خواهد شد.

وي در مورد صحبت‌هاي محمد پنجعلي مبني بر اينکه قانون بايد براي همه يکسان اجرا شود نيز گفت: اگر پرسپوليس هم از حضور تماشاگرانش محروم مي‌شد و به کميته استيناف اعتراض مي‌کرد باز هم بايد اين رويه طي مي‌شد و راي صادره کميته انضباطي اجرايي نمي‌شد.

حسن‌زاده همچنين در مورد اظهارات محمد پنجعلي در مورد طبق ماده 15 آيين‌نامه کميته انضباطي مبني بر اين که راي صادره براي محروميت تماشاگران قطعي خواهد بود و قابل اعتراض نخواهد بود اظهار کرد: آقاي پنجعلي درست اشاره کرده‌اند اما در آيين‌نامه آمده است اما با توجه به اين که راي صادره کميته انضباطي شامل محروميت و جريمه نقدي است بنابراين به خاطر وجود جريمه نقدي باشگاه داماش مي‌تواند به راي صادره اعتراض کند و در نتيجه پرونده براي رسيدگي به کميته استيناف خواهد رفت حال بايد منتظر باشيم ببينيم کميته استيناف راي صادره را تاييد خواهد کرد يا راي جديدي خواهد داد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

AMIR PERSPOLIS
ساعت15:36---7 فروردين 1393
امروز پرسپولیس یه حالی از شما بگیره خودتون کیف کنید سوراخین...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : پنج شنبه 7 فروردين 1393 ا 14:45 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.